Kjedsomhetens yppersteblågg

Ja, det er dét dette kommer til å bli.

Jeg må være ærlig med dere.
(Dere!? Haha! Akkurat som om jeg har gitt bloggadressen til noen jeg kjenner.)
Ikke begår jeg håndarbeid. Samfunnsengasjementet mitt kunne vært bedre.
Spennende hobbies har jeg IKKE sett, og jeg er i det hele tatt en reinspikka kjedelig person.

Min hverdag:
Jeg jobber. Ofte fra 09-17, av og til litt hjemmefra utenom det ved behov.
Annenhver uke er sønnen min hjemme. Da består uken av allidrett, lek, lesing, og kos.
I helgene går vi ofte på kino.
Sånn ellers: jeg har veldig mange fine venner som jeg liker å treffe. Jeg er også en hjemmekjær stuegris, og har det veldig fint når jeg om min kjære lager god mat, ser en av TV-seriene «våre» eller jeg kan bare slange meg på sofaen med en bok.

Så hva skal jeg skrive om her?
Kampen mot røyken? Kvisene? Orkidéene mine? Nettavhengigheten min?
Det gjenstår å se.

4 kommentar

  1. Fnis. Du kan jo berre prøve å gøyme deg. Inne på My Dashboard -> Blogstats kan du sjå kvar folk har klikka for å komme til deg. Og vips: Der var det nokon som hadde klikka seg frå lindatanker og til meg. Og då klikkar eg sjølvsagt på lenka og kjem hit.
    Bø!

  2. *held i handa*

Legg igjen en kommentar

