Røykfri på femte dagen

Skrivedilla skrev om det i går. Avil, impen og Katrine stumper også røyken.

Jeg er røykfri på femte dagen. Kanskje jeg bør ta en bare for at ingen skal tro at jeg har sluttet? Jeg tenker at det blir skumlere og skumlere for hver dag som går, for det vil føles mer og mer som et nederlag å ta en blås. Jeg skal jo unne meg en dersom jeg føler for det, sant? Dersom det faller seg naturlig. Jeg har ikke sluttet, hører dere!? Jeg har bare en pause. En røykepause.

*nevrotisk av-og-på-røyker*

5 kommentar

  1. Juhu. Du klarer det du også!

  2. Ein dag om gangen. *klemme på*

  3. Jeez. Dere oppfører dere som om jeg har tenkt å slutte! *fornærmet*

  4. Jeg snakket med noen umotiverte røykere som hadde begynt på en pille som visstnok fjernet røyksuget. De hadde sluttet veldig lett.

  5. Jeg tror ikke min røykegreie er fysisk. Jeg tror det er en mental besettelse som ikke lar seg fjerne av en pille, men ved å tenke nye tanker. For noen er kanskje piller i en avvenningsperide det riktige.

Legg igjen en kommentar

