Jeg har blitt funnet

Bloggen har eksistert en knapp måned. La oss nå se på hva som har drevet ukjente mennesker akkurat hit:

Relax sjokolade, ”Linda leser”, Ulf Risnes, Jeg savner sønnen min, Stor oppblåsbar ball, Pilates med ball, ”Størst av alt”, ”Sivert Høyem”, Lommemannen, Kampen for tilværelsen, Slå hjul, Twin Peaks sesong 2, Bokstavkjeks, gips OR gipse OR gipsen OR gipses OR gip, Gips, Sætre bokstavkjeks, Marte Wulff, hjemmelaget pedikyr og manikyr, turkis film, b-menneske, febril, Sex with Claudia Scott, Katrine røyker, Regelmessig kosthold, ”Hodet over vannet” ”Prepple Houmb”, Selvdisiplin, Duetter, Naboen røyker, Treningsdvd, Love Hurts duett

Når jeg ser på denne listen, så kan jeg jo nesten mistenkes for å være allsidig.

Jeg lurer på om de blir skuffet. F.eks om man søker på «Slå hjul», «Stor oppblåsbar ball» eller «Hjemmelaget pedikyr og manikyr». For ikke å snakke om «Sex with Claudia Scott». Også kommer man til meg. Det må jo unektelig være en nedtur uten sidestykke.

Dersom du har kommet hit ved å søke på f.eks. «Regelmessig kosthold» eller «selvdisiplin» så beklager jeg på det sterkeste at jeg har kastet bort tiden din.

4 kommentar

  1. Å kikke på hva folk har søkt på for å komme til bloggen min er kanskje noe av det mest underholdene jeg kan gjøre inne på bloggen min – bortsett fra å blogge da.

    En person er stadig vekk inne, og kommer med søkeordene «hvor i helvete er de puppene til Tone». Jeg begynner snart å få vondt av personen🙂

  2. Hahaha! Arme sjel!

    I dag fikk jeg en gjest som fant meg ved å søke på «flat mage på tre uker».
    Jeg lurer på om den personen følte seg tilfredsstilt etter et besøk hos meg.

  3. Det er morsomt med slike søk.

    Det som er mest fascinerende, er hvor forskjellige søk som leder til de forskjellige bloggene.

  4. Dagens: ned for spede

    Tror vi at det skal være Need for speed?
    Så hyggelig at de kom nettopp til meg.

Legg igjen en kommentar

