Jeg klimatestes

Jeg måtte jo ta klimatesten, jeg som alle andre.

Her er utfallet med påfølgende analyse:

klimatest.jpg

Analyse: Jeg bor, spiser og kjører bil hver dag. Jeg flyr ikke hver måned engang. Jeg er allerede under gjenomsnittet. Dersom jeg hadde tatt vekk denne flyingen så hadde det nesten ikke vært mer kake igjen. Nå skal det nevnes at bilen min er ganske gammel, så det kan hende at jeg helt ufrivillig må gi slipp på den lyseblåbiten en vakker dag. Inntil da er jeg ikke villig til å klimakutte. Beklager og ellers takk.

7 kommentar

  1. Jeg lurer på om denne testen er laget for at VG-leserne skal føle seg bra?

  2. Det funker. Jeg føler meg bedre enn selveste statsministeren.

  3. Tänk på alla dina gamla taxiresor! Och tänk på att genom att äta vegetariskt så «släpper» man ut mindre föroreningar🙂

  4. Om eg aldri meir kom til Oslo ville eg fått miljøprisen.

  5. Jeg synes du skal drite i den miljøprisen, Avil.

  6. Det syns eg og.

  7. Denne testen er definitivt laget for at vi skal føle oss bra.. Stemmer overhodet ikke.

Legg igjen en kommentar

