Meme – hvor sær er du?

Muppy har tagget meg. Hun vil gjerne vite hva mine særegenheter er. Skal vi se… Jeg tror jeg velger ut noe av det mellomsære.


Skriv ned seks underlige/ sære/ eiendommelige ting om deg selv. Deretter sender du utfordringen videre til andre bloggere.

Den første særegenheten Muppy nevnte var at hun sover med varmeflaske til det er rimelig varmt i været. Jeg ser den, og høyner med å fortelle at kl er nå 21:20, og jeg ligger i sengen med bomullspysj, varmeflaske og ullsokker. La meg legge til at jeg er frisk som en fisk.

Veldig ofte når jeg går inn på et toalett som blir brukt av mange, f.eks. på arbeidsplassen eller kaféer og sånn, så er jeg sikker på at det ligger et lik (gjerne maltraktert) innenfor døren.  Jeg innser at jeg lider av en lettere form for likfobi.

Jeg må gjøre ting i siste liten.  Dersom jeg f.eks vet i fem dager at på lørdag ettermiddag får jeg middagsgjester, så greier jeg uansett ikke å gjøre noen forberelser før helt på tampen. Verken av planlegging, innkjøp eller rydding.

Jeg må lese avisen baklengs.

Jeg skulle ønske jeg spilte rocketrekkspill eller rockefiolin (gitar og bass også, for den saks skyld).

Innerst inne er jeg av og til sikker på at dersom jeg bare gadd, så hadde jeg skrevet verdens kuleste bloggpost, den aller beste boka, hadde den stiligste frisyren, de fineste klærne, skrevet den beste låta osv osv. Dersom jeg bare gadd. Men jeg tror ikke jeg gidder.

Jeg utfordrer: FrydAvil og lindapinda eller hva hun nå kaller seg.

4 kommentar

  1. […] Lindamac har tagget meg. Hun vil gjerne vite hva mine særegenheter er. Jeg anser meg ikke som spesielt sær, men hvem vet hva andre mener. Jeg har enelte vaner, som andre kanskje vil kalle uvaner. Uansett…. […]

  2. […] er du? 22 03 2007 Det var da svært til tagging. Her må man blottlegge seg atter en gang. Meme – hvor sær er du? « Kampen mot […]

  3. […] by Avil on March 22nd, 2007 Linda har tægga meg, og eg kan vel ikkje vere så sær at eg ignorerer det? Altså, seks sære ting om […]

  4. Sjå der ja, pingback og greier!

Legg igjen en kommentar

