Meme – musikk og blogg

Poly har tagget meg. Nå om dagen er det fint å bli tagget sånn, for jeg er så fylt opp av jobb og hverdag, og da er det lett å få skrivesperre.

 Nuvel. Jeg skal vi plukke ut fem blogger fra linkene min. Skal vi se…

Og så satte jeg Media Playeren min på random, og her er de første 5 sangene som dukket opp:

  • Kim Larsen – Kringsat af Fjender
  • Johnny Cash – Sunday Morning Coming Down
  • Midnight Choir – When Wedding Bells Ring
  • Kid Loco – A Little Bit of Your Soul
  • Magnet  – I Walk the Line

Også… Dette blir nok vanskelig. Jeg skal koble disse sammen.

Kicki: Du får Johnny Cash. Jeg liker Johnny.  Du liker også Johnny. Denne beskriver fint hvordan han hadde det da livet var litt kronglete.

Horm: Jeg husker hvordan jeg beundret deg da du valgte kjærligheten. Ja, jeg beundrer deg ikke noe mindre nå. Du får Magnets såre, nydelige versjon av I Walk the Line. Ser frem til lunsj snart.

turkis: Du får Kringsat af Fjender med Kim Larsen. Inspirerende, appellerende og motiverende. Opprinnelig Til Ungdommen av Grieg. Kanskje pga yrket?

lindapinda: Midnight Choirs vakre sang her. Jeg har fremdeles bildene av en nydelig lindapinda-brud i hodet mitt.

Muppy:  Den eneste jeg ikke har møtt her, men jeg lar meg stadig vekk begeistre og røre av det du skriver. Jeg vil gjerne ha a little bit of your soul.

Dere fem kan herved anse dere selv som tagget.

2 kommentar

  1. Jeg ble tagget også.

  2. […] by lindapinda on March 25th, 2007 Lindamac  har tagget meg igjen. Greit med litt hjelp på veien, om hva man skal finne på å skrive om i en […]

Legg igjen en kommentar

