Allsang

Det har vært en nydelig dag her på Østlandet, og jeg oppfordrer alle til å synge med.

17 kommentar

  1. Er det Kristin Spitznogle som korer?

  2. *myser*

    Sang du forresten, Avil?

  3. Det skulle jeg også spørre om, Avil!

    Det MÅ være Kristin Spitznogle!

  4. Dere har helt rett. Jeg har trodd hun «bare» var psykolog og sex-dame, men wikipedia bekrefter at hun har koret for Lars Lillo på NRK.
    http://no.wikipedia.org/wiki/Kristin_Spitznogle

  5. Ser man det!

    *mumle*… jeg liker henne bedre som kordame enn som psykolog og sex-dame */mumle*

  6. Klart eg sang. Eg kora faktisk.

  7. Du og Kristin.

  8. Me fann tonen.

  9. Det er meg! Morsomt å se dette igjen. Kristin

  10. Ser man dét! Jeg drømmer om å være kordame for Cohen. Dessverre er jeg sjelden sanndrømt. Heldigvis for Cohen.

  11. Kjenner du KRistin, linda, eller bare kom hun tilfeldigvis over siden?
    Kristin, hvis du ser dette, pleier du å google navnet ditt en gang i timen? :mistenksommotkjendiser:

  12. Jeg kjenner ikke Kristin, turkis, men alle fremmede er jo bare venner man ikke har møtt enda. Og det er jo lenge siden la ut denne tråden. *raus*

  13. Burde jeg vite hvem hun er?

  14. Ho er blåggar og vaskedame og korist og kjendis, Tårnet.

  15. Jeg synes dere er så flinke som klarer å skrive etternavnet helt rett.

  16. Jeg bare registerer at det var 1. april i går.

  17. Og eg lytter og nynner og tenker på Beate.

Legg igjen en kommentar

