Ego

Noen ganger er det nesten litt slitsomt. 

lindatankene1.jpg

8 kommentar

  1. Slitsomt å tenke det eller å formulere det på denne måten? Litt begge deler, tenker nå jeg.🙂

  2. Vi går da ikke fra deg. Vi elsker deg. Vi digger deg. Og den posten der var rett og slett veldig kul!

  3. Eg elskar deg, eg.

  4. Du er alt for meg.

  5. radiohode: Det er mest slitsomt å tenke det. Men jeg har etter flere års amatørmessige studier av mitt eget sinn funnet ut at dette er noe som inntrer i slik en høy grad bare et par faste dager i måneden. Noen kaller det visst PMS. Resten av måneden er jeg tilnærmet normalt ego.

    muppy, Avil, impen og Beate: *gruppeklem* Ditto til dere alle sammen. Jeg tror jeg må legge ut slike innlegg en gang hver 4. uke.

  6. Åh. Sånne derre jenteting….

  7. Det er greit å henge ubehagelige karaktertrekk på en sånn knagg, kan du skjønne.

Legg igjen en kommentar

