Ikke rom for påsketvil.

Jeg kom over denne i morgentimene i dag. Jeg håper diskusjonen nå legges død en gang for alle. Eggene er gode. Rett og slett digg. 

Fra www.femina.no:   

Fylte påskeegg fra Freia  6_dice_large.gif

– Supergodt og deilig mektig.

Påskeeggene står for testens mest originale design. De fire sjokoladeeggene kommer i en lilla eggekartong, og har lekkert papir. Eggene skal kakkes i toppen som et bløtkokt egg, og den myke kremen inni skal spises med den medfølgende skjeen. Både sjokolade og krem er rett og slett digg.

Hvem vil like denne: Alle som liker godteri.

Pris: kr 42

Konklusjon: De kremfylte eggene er en gimmick som funker. Godt smaker de også! Men dette er mektige saker, så ett egg er nok.

egg.jpg

5 kommentar

  1. Vill ha!!

  2. Jeg fikk et sånt egg i dag, og det gjorde rett og slett dagen min. Fantastisk oppfinnelse!

  3. Den beste påskeoppfinnnelsen noensinne!

  4. Jeg gir meg ikke på at jeg blir overstadig kvalm av de eggene.

  5. Det er bare noe du tror, impen. Egentlig er det bare ekstase.

Legg igjen en kommentar

