Shower-power!

Det hendte i de dager vi bodde i Thereses gate.

En søndag morgen stod jeg i dusjen. Plutselig ble vannet vekselsvis veldig varmt og veldig kaldt. Fra kjøkkenet hørte jeg at Thomas tok kranen hardt opp og hardt ned mange ganger. Dagen var for fin til å la seg bli irritert, så jeg dusjet ferdig og tenkte at dette måtte jo være bra for blodomløpet. Jeg tørket meg lenge og vel, og da jeg kom ut fra badet så jeg Thomas’ gutteaktige smil; «Nå? Hvordan var dusjen? Hvordan var vannet? Kaldt? Hehehe!». Jeg svarte forvirret: «Øh. Helt fint.  Jeg onanerte.». Han ble like forvirret og sa ikke noe mer om spøken.

Og så…  Mange måneder senere: Jeg våknet en søndag morgen. Jeg hørte at Thomas dusjet. Jeg listet meg til kjøkkenet og tok lydløst kranen opp og ned. Mange ganger. Så listet jeg meg tilbake til sengen. Ikke lenge etter kom Thomas ut fra badet. Han rev opp soveromsdøren. Jeg tittet opp fra under dynen med søvndrukne øyne. «Sov du?», spurte han mistenksomt. «Ja», gryntet jeg og tørket søvnen vekk fra øyne og munn. Han mumlet «Javel», og gikk ut igjen.

2-0 til meg, Thomas. Du har sikkert glemt dette, men jeg har lagret det i hjerte og hjerne.

14 kommentar

  1. Haha.
    Vi må få vite Thomas sin reaksjon når han nå får vite dette.

  2. Jeg tror jeg skal fortelle ham at bloggen er nedlagt og stengt. *nervøs*

  3. Jeg er stolt av deg Linda – det er helt avgjørende å få det siste ordet i slike saker🙂

  4. Jeg vedder på at han kommer med et eller annet glupt snart. Det hadde jo vært typisk ham.

  5. Hehe… Heja Linda! Så bra, jag kan föreställa mig hur Thomas såg ut😀

  6. Du er dyktig.

  7. Hahaha, så utrolig bra!

  8. Han har lest. Hans umiddelbare kommentar var selvfølgelig «Jeg VISSTE jo at det var deg den gangen» og «Jeg skjønte jo at det bare var tull at du onanerte».

    Sikkert!

  9. […] Men Lindas historie om hvordan hun tok hevn/lurte Thomas, er genial. […]

  10. Har han ikke funnet det ut?

  11. Jo. Men han nekter selvfølgelig å innrømme at han lot seg lure. Men jeg holdt det for meg selv i noen år.

  12. Svært bra. Men det heter kanskje ikke «onanere»? Er ikke det guttas ord? Og jentenes er «masturbere»? Litt orden må det jo være?

  13. Jeg vet vel ikke. Det var jo bare en tull!

Legg igjen en kommentar

