En agurkpost

Ja, det kan bli litt vel mange agurkposter i denne bloggen. Jeg ser det. 

Etter dager med sykdom er hjernen min tom for bloggidéer. Stengt og nedlagt, føles det ut som akkurat nå, men jeg har tro på at det kommer seg når jeg kommer meg til hektene igjen. Også har jeg erfart mang en gang at mange ting løser seg så snart man har luftet det med andre. Ikke praktiske ting, dessverre, men de tingene som sitter i hodet. Derfor tar jeg meg bryet med å fortelle dere at jeg har midlertidig skrivesperre. Og satser på å våkne i morgen med hodet fullt av gullkorn og sprelske tanker som bare MÅ ut til folket. (Hahaha! Snakker om forhåpninger!).

Når jeg først er i gang, så kan jeg nevne at jeg trives virkelig med blogging. Jeg prøvde ved et par anledninger tidligere, men hadde ambisjoner langt over hva jeg selv kunne innfri. Nå blogger jeg om det som faller meg inn, og er fullt klar over at det er vanvittig mange der ute som er smartere, morsommere og har langt mer snert enn jeg noen gang kan drømme om å få. Og det er helt greit.

Jeg ønsker alle en god helg.

8 kommentar

  1. Kjenner meg igjen.
    Ha en fin helg!

  2. Det er bloggerens evige forbannelse: «Har jeg en idé?» eller «Hm. Dette kan bli en post!» eller «Huff, nå gidder jeg ikke mer. Ihvertfall ikke de neste sju minuttene…»

    Du har forresten gammel adresse til meg i bloggrollen din… 🙂

  3. Endret, radiohode! Jeg hadde riktig i bloglines, men feil i bloggrollen.

  4. Lykke til..

    Og husk: Agurk er godt for deg!🙂

  5. Lenge leve agurken!

  6. Agurksalat, anyone?

  7. Da trenger jeg en ørret.

  8. Så fint! Eg derimot vert meir og meir bollete. Så til sommaren kan me gå på kafe og leike Helan og Halvan. Du som den yndige toppmodell, og eg som kassekroppen frå landet. Juhu!

Legg igjen en kommentar

