Unyttig info

Jeg har blitt tægget av Miriam, og skal nå prøve å gi dere 6 unyttige ting om meg. Oppgaven synes uoverkommelig, da jeg føler at all informasjon om meg har en nytteverdi uten sidestykke.

  • I ca 1984 var jeg avbildet i ukebladet NÅ! sammen med Ivo Caprino. Vi satt i hver vår minibil på «kjøreskolen» på Hunderfossen. Ivo var en hyggelig fyr. Da jeg mange herrens år senere var på vei til fødestuen fikk jeg høre på radioen at Ivo hadde gått bort. Meget mulig at min sønn er en reinkarnasjon av Ivo.
  • Jeg er oppkalt etter en såpe. Min mor jobbet i et kosmetikkfirma som hadde en Linda-såpe.
  • Mens vi er inne på navn; mellomnavnet mitt er Åse. Etter min mormor. Jeg kan ikke huske at det har blitt brukt noen gang. En og annen lærer, kanskje.
  • Jeg har lett fobi mot å kaste ting. Jeg har én rød sko som har blitt med på to flyttelass nå. Den andre KAN jo dukke opp.
  • En gang hadde Det Nye en reportasje om meg. Meg og to andre jenter. Jeg tror den gikk over fem sider.
  • Jeg holdt på med hester i mange år, men ga meg da jeg endelig turde å innrømme at jeg var livredd de store dyrene.

Denne tæggen ligner veldig på 6 sære ting. Jeg tror jeg lar være å tægge noen, da jeg innbiller meg at de fleste jeg kjenner har gjort det allerede. Dersom du fremdeles ikke har skrevet 6 unyttige ting om deg selv, så oppfordrer jeg deg herved til å gjøre det.

7 kommentar

  1. Jag har gjort en lista, Linda Åse🙂

  2. Jeg har lyst til å lese reportasjen i Det Nye.

  3. Kicki: Så flink du er. Karin, gitt!

    impen: Vil du ikke heller lese artikkelen fra NÅ? Der er det tross alt kjendis – av den avdøde typen – med.

  4. Jeg vil gjerne lese den fra NÅ?

  5. Linda Åse er så…lite deg, Yngve Lisa.

  6. Balla: Hohoho. Linda Åse, 6 år, møter Ivo.

    Avil: Yngve Lisa er mest meg.

  7. For meg er du en kjendis god som noen, men jeg kjenner at jeg er ørlite interessert i NÅ også. Synd at det ikke var nett i 1984, for da kunne jeg ha guglet.

Legg igjen en kommentar

