Dagens søkeord

Å bli gjort oppmerksom på godeste Märtha Louises gjøren og laden var utvilsomt dagens høydare for meg. Jeg har lest, ledd, lest høyt, ledd mer. Jeg tenker at det er underlig at prinsessen ikke er beskyttet mot seg selv, men registrerer samtidig med en viss porsjon raushet at det heldigvis ser ut til at hun har det veldig bra midt oppe i all moroa.

Helt uten at jeg har bidratt til det selv har dagens gla’sak (ja, hva skal vi ellers kalle det?) ført til økte besøkstall her. Dagbladet skriver nemlig at dette kan være like skjellsettende som kristningen av Norge for 1000 år siden. Det hersker muligens en viss usikkerhet rundt ordet «skjellsettende» rundt om i det ganske land, og mange har kommet til min side ved å søke på dette ordet. Et kjapt søk på Google viser at bloggen min kommer opp som første treff når man søker, og jeg beklager på det sterkeste til de som har kommet hit i søken og ikke har fått svar. Jeg kopierer herved fra dokpro: skjellsettende a3 (av II *skjell) som setter skille et s- forskningsarbeid.

Sånn ellers blir jeg som vanlig funnet ved hjelp av søkeordene «forlover» og sangen «Jasså, sier du det». De siste dagene har det også vært en økt interesse for Mazda 626. En stk. lyseblå, type skranglete, selges gjerne til høystbydende.

4 kommentar

  1. Det ordet hadde jeg aldri hørt, imponerende søketreff her i bloggen!🙂
    Jeg dynkes i «epupp-Lene» og «sboob». Skriver de baklengs for din skyld, skal ikke ødelegge de språkdannete treffene du får!😆

  2. Jeg innser at det hadde vært litt mer fart og moro i denne bloggen om jeg skrev mer om pupper og sånn. Jeg skal se om jeg kan gjøre noe med den saken.

  3. Å, lever den lyseblå, type skranglete fortsatt? Ble den reparert? Fant man ut hva som var årsaken til den uheldige stoppen ved Bygdøy?

  4. Den lyseblå lever. Radiatoren hadde et hull. Pappa kom sporenstreks ned fra Trøndelag med ny radiator. De trodde også at en toppakning hadde gått, men den hadde visst ikke det. Ikke lenge etter begynte den å skrangle. Da var eksosanlegget gåent, og jeg måtte kjøpe en ny del der og få den sveiset fast. Nå kommer det en ringlelyd. Kan være et registerkjede (?), ser jeg for meg. Min faste reperatør er tilbake på mandag. Da må jeg oppsøke ham. Stakkars bilen.

Legg igjen en kommentar

