En utenforstående gløtter på Tour de France

Jeg har jo fått med meg at det har vært litt drama de siste dagene. Til tross for at jeg ikke greier å spore noen som helst entusiasme over sykkelritt så har jeg altså fått med meg det. For å ikke føle meg totalt utenfor bestemte jeg meg for å lese en artikkel i Dagbladet om Rasmussen.

Følgende kunne jeg lese:

Nå anser kyllingen karrieren som over. (…) Også hovedsponsor Rabobank er rasende på kyllingens vinglete opptreden som endte med et mageplask ut av verdens tøffeste sykkelritt.

Kylling, liksom? Er det ikke litt dårlig gjort å gi ham et ufint kallenavn selv om han vært aldri så dum? Sånn for utenforstående ser dette litt slemt ut. Jeg bare nevner det.

Nå tror jeg at jeg ferdig med å sette meg inn i Touren for i år.

3 kommentar

  1. Jeg er så lidderlig glad det ikke bare er meg, Linda. Takk.

  2. Tar jeg ikke helt feil så var fyren kjent som «kyllingen» også før denne idiotien han har holdt på med nå.

  3. Altså atte Linda..
    Har du sett mannen?
    Han ser ut som en kylling, så det er ikke rart han har hatt det tilnavnet i mange år😉

Legg igjen en kommentar

