Erter på en flyplass (AKA pupper)

I kommentarfeltet kom jeg for kort tid siden frem til at det kanskje er for lite puppepreik i bloggen min. Kanskje den rett og slett ble litt spenstigere om jeg av og til krydret den med små anekdoter om de små utvekstene jeg har på brystkassen. Kanskje ikke.

Uansett; tidligere har jeg skrevet om jakten på en forloverkjole. Kjolen er nå funnet. Allerede tidlig i kjolejakten ble det klart at det å finne en fin kjole som ikke krever pupper var så og si umulig. Kort tid etter at jeg slo meg til ro med at først og fremst livvidde og lengde måtte passe, så fant jeg drømmekjolen. Den ble kjøpt til en ikke altfor billig penge. En sydame skal riktignok gjøre små endringer på den, men fronten må uansett fylles med noe. Jeg skal derfor gå til innkjøp av kyllingfiletlignende silikonputer. Jeg har rett og slett ikke noe valg.

Midt oppe i det hele er jeg veldig glad for at jeg allerede har en samboer. Enn om jeg hadde blitt sjekket opp i et av bryllupene jeg skal i, og en gang skulle vist meg BH-løs for dette nye bekjentskapet? Det måtte jo blitt en nedtur uten sidestykke for stakkaren.

16 kommentar

  1. Jeg har et par kyllingfiléter liggende i et skap et sted selv.
    Jeg prøvde lenge og forgjeves å finne andre bruksområder til dem etter endt bruk, siden jeg ikke syntes de var all verdens effektive til mine attributter.
    Får håpe du får mere dreisen på dem!

  2. Åh. Kanskje jeg like greit bør kjøpe 3 par med en gang.

  3. Hjelpes.. Også jeg som skal i bryllup snart… jaja. The very best of luck, i alle fall. -Kyllingfileter???
    bm

  4. Kyllingfileter, ja. Selvklebende, tror jeg.
    Jeg har sett de på H&M og Lindex og sånn.
    Jeg vurderer å gå til en undertøysbutikk på St.Hanshaugen som visstnok er veldig bra.
    Hvor stor forskjell kan det være på kyllingfileter, tro?

  5. Ganske stor har jeg hørt fra noen som har stor kunnskap på området😉

  6. Naturell er best!

  7. Bare naturell funker ikke i mitt tilfelle når man skal ha på en fin kjole.

    Nå har jeg funnet en Nubra. Kyllingfileter som henger sammen og snurpes sammen på midten. Hvilken fantastisk oppfinnelse.
    Nå gjenstår bare å prøve de.

  8. Eg begrip ikkje korleis dei kan henge der utan skikkeleg bh.

  9. Det gjenstår å se om de faktisk kan det. Jeg må ha generalprøve i morgen.

  10. Eg hadde stroppelaust korsett under brudekjolen. Eg hadde ikkje generalprøve. På alle bildene kom det tydeleg fram at korsettet var sklidd ned.

  11. Og korsett høres ut som noe som sitter bedre fast enn selvklebende silikonputer. Hjelpes.

  12. Ja, det skulle ein tru. Men dengong ei.

  13. Nå begynner jeg rett og slett å grue meg litt.
    Kunne Karlsson lim vært noe, tror vi?

  14. Jeg ser for meg at de sklir ut under talen og deiser ned i maten din. Eller noe sånn. Jeg foreslår at du taper de fast på et vis. *skeptisk*

  15. Takk for trøst og oppmuntrende ord, Trine. Jeg kan ALLTID stole på deg.

  16. Alltid.

Legg igjen en kommentar

