Elixia

En dag ånden kom over meg fylte jeg ut et interesseskjema for den lokale Elixiaen. I skjemaet måtte man fylle ut telefonnummer, men jeg skrev under at jeg bare ville ha informasjon på e-post. Noen timer senere så jeg at telefonen min hadde ringt. Litt senere kom en mail med noe à la «Skjønner at det ikke er lett å få tak i deg på telefonen, ja – haha – ja, da får jeg ta det på mail isteden.». Vi mailet litt frem og tilbake om priser. Dagen etter så jeg at de hadde ringt igjen. Ny mail fulgte like etter: «Ville bare invitere deg ned for en omvisning.». Jeg hadde ikke tid til å svare. Dagen etter ringte de nok en gang. Jeg sa at det var litt hektisk om dagen, og at jeg gjerne ville ta kontakt med henne igjen når jeg hadde tid. Nå visste jeg ihvertfall priser og sånn.

Noen uker senere: Mailer om tilbud og gratis prøveuke. Jeg leste ikke så nøye, for med en gang jeg så datoen skjønte jeg at det ikke ville bli tid. Ny telefon dagen etter fra Elixiajenta: «Hei!!! (Ja, det var sånn hei med mange utropstegn) Leser du mailene du får, eller?». Jeg: «Jo, jeg har sett kjapt på det, men som vi ble enige om sist du ringte meg, så tar jeg kontakt med deg når jeg har tid. Okay?». «Klart det! Bare ring! *kvitrestemme*».

Jeg innser at jeg er en sart sjel som lar meg irritere av en blid selger (instruktør?) som bare har de beste intensjoner. En dag tar jeg sikkert kontakt. Det hadde ikke skadet.

18 kommentar

  1. Å hjelpes for en innpåsliten sjel.. Kanskje hun får lønnsforhøyelse for å drive å telefonterrorisere på den måten.

  2. Hahaha. Når det faller seg naturlig, Linda. DA skal du begynne å trene. *tørr latter*

  3. Miriam: Hun tar nok sikte på den gjeve utmerkelsen «Månedens ansatt».

    trine: Når det faller seg naturlig! Et gjennomtenkt motto, om jeg selv skal si det. Hoho!

  4. Du fikk i det minste snakke med et menneske. Jeg ble ringt opp av en maskin i går. Var tydeligvis ikke viktig nok til å bli spandert mennesketid på…

  5. radiohode: Kanskje de ikke visste at du er akkurat som et hode som virker som en radio som mottar signaler på alle frekvenser?😦

  6. Jammen, de som ringer vet jo bare det vi andre også vet. Eller bør lære seg! Elixia knuser SATS!
    Go, go, go!

    *kvitre*🙂

  7. Jeg skulle ønske at hun ringte til meg.

  8. Du kan få medlemsskapet mitt du Linda, relativt nytt og nesten ikke brukt :o)

  9. Og eg som akkurat har meld meg ut av SATS fordi dei dreiv og ringte og spurde korleis det gjekk, svina. Elixia er visst heller ikkje tingen for meg, då.

  10. Viidar: Er du en av de? *hmm…skeptisk*

    impen: Fyll ut et skjema, og jeg er sikker på at ønsket ditt går i oppfyllelse.

    Lenemor: Det var raust. Jeg har dog vært støttemedlem på SATS tidligere, og tenker at jeg kan kanskje investere penger et annet sted enn i et treningsstudio neste gang…😉

    Hydra: De er over alt. Det er skremeleg.

  11. *vurderer skjemautfylling*

    Jeg trenger å organisere treningen min bittelitt.

  12. Elixia sender til og med postkort til medlemmene sine…

  13. Jeg får jo sjelden post… *vurderer*

  14. Så rart. Jeg sitter akkurat her og skal sende dem en email ang. pris. Hadde tenkt å begynne på Yoga. Så nå vet jeg hva jeg kan forvente meg…

  15. Ikke gå mot lyset, care!

  16. Nå er jeg snart i treneland. Altså etter soveland. Jeg har bestemt meg for å trene igjen. På ordentlig.

  17. […] Posted on September 19, 2007 by lindamac Elixia-damen gikk seirende ut, og jeg er nå medlem. Tiden var rett og slett inne. Jeg hadde tid denne uken, og […]

  18. er d ikke bra at de ringer da? vi trenger alle et lite dytt i r*va…eller er d bare meg?

Legg igjen en kommentar

