Jeg velger å tro

Jeg velger å tro at man ikke må være en solariumsbrun fyr med gelésleik for å klare seg som selger. At det holder at man står for produktet, og synes at det er noe alle burde ha. For det gjør jeg.

Jeg velger å tro at man ikke må være slesk og ufordragelig og aldrialdrialdri ta et nei for et nei. Jeg skjønner at en viss pågåendehet er høyst nødvendig, men jeg håper også at man kommer langt med et vennlig og forhåpentligvis tillitsvekkende vesen. 

Jeg velger å tro at det er plass til meg i en sånn bransje, og at jeg har noe å gjøre der. Jeg fikk tilbudet i dag, og lover å gjøre mitt aller beste.

selger2.jpg

6 kommentar

  1. Gratulerer! Jeg aner ikke hva du skal selge, men du klarer garantert å selge det til meg.

  2. Hurra! Grattis!

  3. gratulerer, og lykke til🙂

  4. Tusen takk, dere!

  5. Riktig innstilling. Du burde komme langt bare på den.

Legg igjen en kommentar

