Elixifisert

Elixia-damen gikk seirende ut, og jeg er nå medlem. Tiden var rett og slett inne. Jeg hadde tid denne uken, og var tom for unnskyldninger. I neste uke begynner jeg i ny jobb, og da hadde jeg hatt nok av unnskyldninger for å la være. Det hjalp også at Thomas André er medlem, flere andre venner, og en god venninne skal også melde seg inn denne uken. Ja, jeg skal følge henne, for hun er litt nervøs for treningsfolk og sånn. Det skjønner jeg godt, for det er jeg også. Det er fint at vi har hverandre.

De neste ukene skal jeg – forhåpentligvis – teste ut forskjellige typer gruppetrening. I morgen satser jeg på å prøve BOSU Styrke. Jeg håper det hjelper å skrive det høyt her, for da er kanskje terskelen høyere for å trekke seg. Enn om jeg driter meg ut? Enn om de ler av meg bak ryggen min. Som tidligere nevnt er jeg gymtraumatisert, og dette er skumle saker. Ikke nok med det; jeg kan rett og slett være litt lat. Det får bare briste eller bære.

4 kommentar

  1. Jeg gir meg ende over.

  2. lykke til😉

  3. Jeg håper du finner noe du liker, for det er alfa omega hvis man skal komme seg på trening- hvertfall over tid. Det er nå min erfaring.

    Gudd løkk.

  4. trine: Det gjør jeg nesten selv også. Det har visst falt seg naturlig.

    Emelie: Takk!

    Sissel: Å satse på å trene hjemme er ihvertfall ikke det riktige for meg. Jeg har fremdeles nøyd meg med å ta av plasten på Pilates-DVDen, og treningssykkelmonsteret har bare blitt brukt et par ganger. Og takk!

Legg igjen en kommentar

