Ny jobb

Første dag i ny jobb. Ny pult, ny almanakk, nye skriveblokker, ny telefon (jeg må huske å lære meg nummeret). Ny PC er på vei. Ny leder og nye kolleger. Og ikke minst: ny kunnskap. Jeg har fått litt opplæring i dag, og mye mer vil komme i ukene som kommer. Jeg gleder meg til å lære. Til å fordype meg.  Jeg er glad for at jeg har fått en jobb hvor jeg står for produktet, hvor jeg kommer til å få nok av utfordringer, hvor jeg aldri blir ferdig utlært og hvor jeg har et trygt firma i ryggen. Jeg er utrolig motivert, ivrig på å komme i gang, og ganske rastløs nå. Jeg gleder meg til i morgen. Måtte det vare!

4 kommentar

  1. Æh, jeg tror jeg må legge meg.

    Jeg las virkelig at du var nypult.

    Lykke til i ny jobb! Dette går helt suverent.

  2. Masse lykke til i dagen din – forsikre deg godt mot kaffekoking og sjefer med nakne damer på veggen –

  3. Ville vært svært takknemlig dersom du kunne tenke deg å ha en link til vårt nettsted
    http://www.onlineaviser.no på din blogg.

    Her finner du nettaviser, tidsskrifter, magasiner, nyheter m.m. fra Norge, Sverige, Danmark og andre deler av verden.

    For Norge finner du også egen side for fagtidsskrifter og side med kjentfolks blogger og hjemmesider.

    Takker på forhånd!

  4. muppyen: Nypult på jobb, du liksom. Ja, det skulle tatt seg ut!
    Ellers takk!

    Katrine: Jeg forsikrer som bare det, fortenk!

    Onlineaviser: Æh?

Legg igjen en kommentar

