Trykkfeil

Jeg abonnerer på Henne. I dag fikk jeg en utgave som var mistenkelig lik forrige. Lene Marlin på forsiden to utgaver på rad var litt overdrevent, tenkte jeg. Og det fulgte med et brev på baksiden. Første utgave inneholdt en så alvorlig trykkfeil at de trykket hele opplaget på nytt.

Jeg kjenner at jeg blir nysgjerrig på hva det var som var så ille. Hadde det ikke holdt med en enkel dementi i neste nummer? Må jeg virkelig lese de to utgavene mot hverandre, ord for ord? Kunne de ikke bare sagt hva det var? Vil dette få konsekvenser for alle uvitende som leser førsteutgaven på venteværelset hos tannlegen?

Ja, jeg bare lurer.

5 kommentar

  1. Nå er jeg fryktelig nysgjerrig.

  2. Nå ble jeg nysgjerrig, også ble jeg glad fordi det tydeligvis har kommet et nytt Henne-blad. Jeg har hatt ubrukelige-kvinneblader-pause i et par år nå, men så leste jeg en utgave av Henne for en stund siden, og likte det så godt at nå skal jeg ut og kjøpe Lene Marlin. Med eller uten trykkleifer.

  3. He he – har akkurat vært hos en venninne som abonnerer på Henne, og hun hadde akkurat fått eksemplar nummer 2 i posten. Hun var også kjempe nysgjerrig, og fikk fort meg med seg. Hun trodde kanskje de hadde trykket noe Lene Marlin ikke ville ha ut i intervjuet, mens jeg holdt på at de muligens hadde røpet for mye i den horekunde-artikkelen, så vi tok for oss hvert vårt blad og sammelignet side for side. Allerede første side slo det mot oss – reklamene var ikke like. De har blandet sammen en Dior og en Lacome reklame på de 4 første sidene, slik at Lacome reklamerer for Dior og omvendt. Vil tro at sponsorene ikke var helt fornøyd med det der… nesten litt skuffende, men jeg tror det er det som er grunnen.

  4. emelie: Så fint at jeg ikke var alene!

    Sweet Marie: Henne er finfint som sofalektyre for meg. Bedre enn mange andre dameblader.

    Sonja DaA: Åh! Takkoglov at noen fant det ut før jeg begynte å finkjemme.
    Synd det ikke var mer juicy.

  5. Hahaha, sjølvsagt var det noko SÅ ALVORLEG som at Lancome og Dior vart blanda saman. *ler rått*

Legg igjen en kommentar

