Det beste jeg vet

En helt spesiell 6-åring, vennene mine, en dag uten planer, Johnny Cash, ingen ubetalte regninger, sinnsro, tapas, klar høstluft, julaften, sol, gode samtaler, føle seg sliten etter å ha brukt kroppen, å bli spurt om å være forlover, en bok som fenger så mye at man ikke vil legge den fra seg, sushi, gledelige overraskelser, Nick Cave, fruktte i løsvekt, smågodt, å gjøre et varp når jeg er på shopping, enkel mocca med en liten dæsj sukker, en Pedro Almodovar-film, Friend Request på Facebook, en 6-åring som spør om jeg har det bra på jobben, en 6-åring som sier at han har det superfint på skolen, en middagsinvitasjon, en link til bloggen min, is, skogen våt etter regn som har vært, å holde en nyfødt, Leonard Cohen, å lære noe nytt, pizza på fredagskvelden, spille Risk, nye stilk på orkidéen, hilsen fra en gammel kollega, en boks full av gamle brev, skryt, Gram Parsons, jentekvelder, penger på konto, å kunne hjelpe noen, Coca Cola, konsertbilletter på kjøleskapet, hummus, nye sko, et rent hjem, sjokoladefondant, lønningsdag, laptop som varmer lårene, nye kommentarer i bloggen. Og alt det andre.

Livet er ikke så verst, om jeg bare husker å kjenne etter.

Hva er det beste DU vet?

5 kommentar

  1. Det beste jeg vet er å spise sushi med noen som syns det beste i verden er å spise sushi.

  2. Hm, sto «kjæreste» eller «samboer» på lista? I think not!😦

  3. Mona: Rart man ikke gjør det oftere, igrunn.

    Thomas André: Familie er en viktig samlebetegnelse, som du havnet under. Først og viktigst for meg. Andre ting i litt mer tilfeldig rekkefølge.
    Jeg skal nå gjøre små endringer på listen, og håper du liker den bedre.

  4. Fortsatt ikke helt fornøyd med prioriteringen, men det får gå for denne gang!

  5. Dette var i alle fall ein veldig fin post.

Legg igjen en kommentar

