Død fugl i bur

Jeg har fuglefobi. Også har vi en gul fugl (her er det kanskje mer riktig å si «hadde»). Det går vanligvis greit å ha den fuglen, fordi han er i bur hele tiden og Thomas gjør alt som trengs å gjøres.
Thomas er bortreist denne uka. Datteren hans var innom og ga fuglen vann i går.

Nå sitter ikke fuglen på pinnen sin. Jeg tør ikke å se ned i bunnen av buret.
Én ting er at jeg ikke liker fugler, men er det noe jeg har enda mer av, så er det likfobi. Spiller ingen rolle om det er gullfisk eller hvasomhelst. Lik er lik.

Jeg har en død fugl i bur, tror jeg. Jeg tør ikke være mer på kjøkkenet. Veldig upraktisk. Og veldig ekkelt.

Her er Phillip For Alltid mens han levde. Nå er visst ikke Phillip For Alltid mer. Skulle ønske han hadde funnet et mer beleilig tidspunkt å stryke med på.

fugl1.JPG
 

7 kommentar

  1. Nå er det bare den ekle katten igjen da…. Mohaha!

  2. Kan ikkje katten berre ete han då?

  3. Nå har noen lagt fuglen i fryseren min. Der skal han ligge frem til kvelden før søplebilen kommer. No more grandis for me de neste dagene.

    Sønnen vil gjerne stoppe ut fuglen og ha ham i stuen. Ellers takk, sa jeg.

    Katten min spiser forøvrig ikke familiemedlemmer.

  4. Jeg måtte ta en død fugl fra terrassen min en dag. Det er noe av det ekleste jeg har gjort.

  5. Thomas har i tillegg lagt tre ryper i fryseren nå.
    Det blir nok en stund til jeg åpner den igjen.
    Døde fugler er noe herk.

  6. Ryper er nå hvertfall mat. De verste er de ikke-spiselige.

  7. Var på ferie engang og tok meg av en skadet fugl … døde dagen etter. Døde fugler er ganske ekle å se på, men det synes jeg fordi jeg elsker fugler noe innmari…

Legg igjen en kommentar

